czwartek, 8 sierpnia 2013

kosmetyki - moje małe uzależnienie :)

Hej, jestem uzależniona od kupowania kosmetyków. Tak przyznaję się bez bicia, jakbym mogła to wykradłabym wszystkie kosmetyki z drogerii, ale jeśli już coś kupuję to umiem stać w sklepie i 30 minut zastanawiać się co wybrać. Dzisiaj przychodzę żeby pokazać wam kilka drobiazgów jakie kupiłam w sierpniu.

Mleczko 3 in 1 z Avonu, kosztowało mnie 4 zł, spray do zniszczonych włosów kosztował mnie ok 12 zł a mgiełka to zakup na który wydałam 7zł!:) Eye-liner mogę wam serdecznie polecić, to już moje drugie opakowanie i kupię kolejne, dostępny w Rossmannie aktualnie na promocji (coś koło 33 zł) a ja za swój dałam nieco mniej:)

Buziaki!:)

18 komentarzy:

  1. Bardzo lubie kosmetyki z avonu :-)
    Mam podobne mleczko do twarzy , a ta mgielka to mam taką odzywke :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka przypadłość kobiet nigdy nie wiedzą co wybrać - skąd ja to znam ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam ostatnio też mam świra na punkcie kosmetyków, w szczególności do twarzy. Cóż, jak ma się przetłuszczoną cerę, to nie jest do śmiechu T.T

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię mgiełki z Avonu ;) Moja ulubiona to ta o fiołkowym zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nałogowo nie kupuję kosmetyków, chociaż powoli uzależniam sie od kupowania lakierów ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie jestem uzależniona od kosmetyków, wolę ciuchy i outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widze ze dopiero zaczynasz takze obserwuje:)) Blog zapowiada sie bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mgiełki z avonu sa wspaniałe1 ;)

    http://pooczwarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa mgiełka:)

    Zapraszam do mnie na konkurs - zestawy kosmetyków Flos-Lek wygrywają aż trzy osoby!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tych kosmetyków :( nie bardzo lubię z avonu zamawiać

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam mgiełki z Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam też tusz <3

    Uwielbia

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś przeglądanie katalogów z avonu to był szał :D najpierw lista co mi się podoba, potem korekta co mi jest potrzebne. a na końcu na co mogę sobie pozwolić :D teraz nie zamawiam, niewiele kosmetyków mi niestety odpowiada...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, cieszę się, że doceniacie moją pracę! ♥